Az egynapos SH@M3N blogja

Sokkolóan blőd, sokoldalúan szánalmas és néhol esetleg vicces...de szigorúan csak saját felelősségre!

Friss topikok

Címkék

2012 (95) 2013 (34) 2014 (6) álhír (16) bag (1) benéztem (1) beteg (99) blog (102) ciklon (2) computer (1) design (2) divat (1) dj (2) eladó (1) élet (95) életkép (14) érdekes (90) floppy (1) hoax (28) humor (39) ideg (2) időjárás (34) kacagás (93) kalendárium (6) lemez (1) móka (91) munka (14) nagykanizsa (97) nap (75) napi (64) napirajz (40) napló (96) notebook (1) pc (2) sámán (99) sh4m3n (101) sh@m3n (102) shamen (105) súlyos (97) súlyosság (89) számítástechnika (6) szőke (40) táska (3) telefon (2) történések (70) való világ (8) vicc (100) viccek (101) Címkefelhő

Életkép

2012.02.08. 22:32 SH4M3N

2012 február havának, 8. napján történtek és némi áttekintés akkor az eddig eltelt időszakból.

 Reggel 4.40. Csörög az a megboldogult óra. Kikapcsolom és nyugtázom,hogy akkor most még alszom úgy 5.00-ig. Elszenderedem. Mutter köhögését,majd az öngyújtó összetéveszthetetlen hangját hallom az előtérből. Órámra tekintek. 5.28.....Na ennek a busznak lőttek. 5.23-kor van a hivatalos menetideje. Kimászom az ágyból és magamra aggatom ruházatom,melyet előző este hanyag eleganciával a szék támlájára vetettem. Ahogy a ruháim is, úgy az ábrázatom is kellőképp gyűrött. Irány a konyha. Isteni cigarettafüst tekeri meg az orrsövényem és rögvest a szemetes felé orientálódom, hogy béltartalmam egy jelentős részét beleürítsem. Vagy legalább megpróbálok a cigarettafüst által okozott ködben valahogy egy ablakkilincset kitapogatni,hogy a mínusz 12 fokos friss levegőből árasszam el a konyhát s vele együtt tüdőm jelentős részét. Mutter természetesen hozzám szól.: 
- Hova mész gyerek?
- A falnak basszus,mert olyan füst van!!
- Jó de miért vagy felöltözve? Nem délután mennél dolgozni?
- Nem,hanem most kellett volna..csak elaludtam.

- Ha ezt tudom,akkor felébresztelek,mert már 4 óra óta nézegetek,mint hülye hal a szatyorban. Azt hittem,hogy ha hosszús voltál előző nap,akkor most délután leszel.
- Hát nem kedves mama!..de kösz! 

Eme tiszteletkör után Ramszesz alias Mylo a kutya kisebb csócsálásba kezdett mivel látta,hogy mindenki készül így összerakta magában a képet,hogy most akkor megyünk sétálni. Ramszesznek csak azért hívom néha-néha,mert a lakás területén képes kisebb piramisokat képezni és méltó bájjal prezentálni a művet. Szóval mutter öltözik, kutya rág én meg veszem a dolgaim. Mutter szól,hogy siessek,mert hívta a liftet. Persze sehol sem voltam az öltözésben, de mindegy.. kirohanok a lakásból,mint Zrínyi a várból. Lift megérkezik és mutter tépi fel az ajtót szinte meg sem várva,hogy az teljesen megálljon. A külső aknaajtó rendezetten nyílik ám a belső dupla mozgó/záró ajtó 30 centi után megáll,majd a lift enyhén 40 centit süllyed. Mutter kis híján kutyával karöltve mint Dugovics Titusz vetette volna le magát a liftbe, de szerencsére volt némi lélekjelenlét a helyszínen és rögtön megfogta őket. Közöltem vele,hogy akkor most séta lefelé. 10 emelet, 65 évesen és kutyával nehezítve. Persze ugyanezt felfelé is meg kell tenni. Aztán én ott hagytam őket úgy az 5ik emelet környékén,mert sietnem kellett a pékséges csajhoz és a buszomra. Előző nap sikeresen elfelejtettem kitenni a műhely kulcsát a szekrénybe, így reggel nem elég a bajom, még  Rosso is felhív,hogy hol a kulcs mert nem találják. Mondom nekik,hogy a szekrényben. Aztán kiderült,hogy mégsem és a kabátom felső zsebében fixálódott jéghidegre az öltözőben. Na mondom..mi lesz még ma? Szóval vásárlás és irány a buszmegálló. 06.26. Egy magas fiatalember érkezik a buszmegállóba. Ránézésre semmi különleges nincs benne maximum a méretei. Jön az első busz, felirat Zalaegerszeg-Pécs-Zalaegerszeg...emberünk odalép az ajtóba, készséggel nyitják az ajtót...Kérdés.: - Kaposvárra megy? Sofőr rázza a fejét és közli,hogy nem, hanem Pécsre. Ajtó becsuk, busz elhalad, emberünk lógó orral vissza a buszmegállóba. Jön a következő busz. Nagykanizsa-Csapi meg valami helység..emberünk odalép,majd az előző jól ismert kérdés.:-Kaposvár felé megy? Sofőr néz...-Ember teljesen más irányban van amerre én megyek!...Ajtó csuk, ember vissza kiindulási helyre. Ezt még úgy 4 busszal eljátssza emberünk. Mellettem álló helybéli hölgy, finoman odaszól az emberünknek.: - Ne haragudjon de látom,hogy nagyon várja a Kaposvári buszt. Mi is arra várunk. Ellenben szólnánk,hogy a busz Zöld színű, Kapos Volán felirat van rajt! Nem Zala Volán és nem is Vasi Volán főleg nem Pannon Volán.. Szóval ha legközelebb erre jön egy busz, kérem ne állítsa meg és kérdezze meg,hogy merre megy! Emberünk megköszöni az infot, majd megérkezik a buszunk az említett leírás alapján. Elindulunk. Kicsit hókásás az út az előző napi hóesés és szélvihar után, de kilehet bírni. Ülőhely nincs mert az éjszakai munkások most mennek haza. Így állok 15km azaz közel 20 percet. Kiérünk, majd megközelítem az öltözőt. Konstatálom,hogy ma sem lesz sokkal melegebb mint tegnap volt, így magamra öltök 3 nadrágot, 4 zoknit, 2 pólót, 2 pulóvert valamint egy munkáskabátot és egy kötött sapkát. Jelzem,hogy a kazán ami mellett munkálkodunk, az 180 fokon pörköli a festéket. A kazánon belül van ennyi. A kazánon kívül, stabilan olyan 5-15 fok körül van, hiszen a lehelet +5 fok környékén látható. 13.00-kor örömmel távozom a munkahelyről. Zuhanyzóban a budiajtó tárva-nyitva és szerencsére a melléktermék egyáltalán nem bódító illata lengi be a helyiséget. Csak tudnám,hogy az a vadbarom amelyik odaszarik, annak miért nincs annyi agya,hogy az ajtót becsukja maga után? Talán szeretné,ha a többiek is kapnának egy illatcsíkot emlékül? Vagy szimplán ennyire mazochista az emberünk? Nem tudni. A lényeg,hogy bevágom az ajtót majd zuhanyzásnak esem, utána a falnak mely hideg így nem túl hangos ám lányos sikkantásom közepette kiugrom a zuhany alól függönnyel a nyakamban. Amolyan Rob Roy stílust sikerült felvennem, hisz kockás a zuhanyfüggöny így mint valami skót klán tagja feszítettem a zuhanytálca előtt. Gyorsan összeraktam magam és siettem a buszmegállóba. Nálam voltak a befizetésre váró csekkek illetve a lottók. Lejárt bérletemmel gyorsan befutottam a helyi végállomás pénztárához és vásároltam egy havi bérletet. 13.55kor álltam sorba, de hipp-hopp már 14.20kor végeztem is. Budapesten ha valaki ennyire lassan végezné a munkáját, azt tuti ott a helyszínen a vevők alias kuncsaftok már kiterítették volna a pénztár üvegablaka elé lábtörlőnek. Innen utam a postára vezetett és befizettem a fizetnivalókat. Lebiggyedt a szám az összeg láttán, de amit be kell fizetni,azt be kell. Aztán gondoltam,hogy felveszem a maradék pénzt a kártyámról. Meg is történt,bár az ERSTE biztonsági őre erősen gyanakvóan nézett rám,hogy mit is szeretnék most csinálni. Napszemüveg volt rajtam meg a baseball sapka is a fejembe húzva. Szerintem alig várta,hogy végre blokkolja orcámat egy ütéssel vagy szimplán csak lövöldözzünk egyet a bankrablósdiban. De nem jött össze neki. Utána elsiettem a lottózóba. A szimpatikus pénztáros csaj ujjongva mondja,hogy van egy 4esem...Mondom neki,hogy tudok róla csak az a gond,hogy nem az ötöslottón hanem a hatoson.Aztán így az összeg nem is lett akkora siker mint egyébként lehetett volna. Segáz. A kicsinek is lehet örülni. Hazatérek. Lift működik, mutter és kutya jól vannak. Délutánomat a kabátjaim és pulóvereim húzózárjának cseréjével és javításával ütöm el, miközben zenét hallgatok. A szomszéd megint valami francia hip-hop számot hallgat. Ami nem lenne baj,ha nem csak ez az egy lenne neki.. Aztán abba hagyja. Eljött az én időm!!! Betolok egy szép 50 perces mixet és adok egy kis kakaót a hangra. Élvezem. Aztán este lett szépen lassan. Szőke ciklon jelzi,hogy kész van és kommunikáljunk.. De valami nem stimmel a beszélgetésben. Firtatni kezdem de semmi reakció. Aztán közli a szokásos női SEMMI választ,amitől a tököm az égnek áll.... Elfogadnám,ha nem tudnám,hogy ilyenkor van az,hogy nyomni kell a dolgot,mert valami baj van.. Aztán sikeresen félreértelmezek dolgokat és kilép a rendszerből. Gondoltam felhívom.. Felveszi.. Aztán 2 perc hallgatás után közli,hogy ha nem beszélünk akkor tegyük le mert vár egy hívást és hát így ne fogyjon a számla .. Na meg ha depressziós vagyok, ne is keressem..Majd ha megnyugodtam.. De még idegesebb lettem..így repült a telefon és a billentyűzet ahogy annak rendje s módja szerint szokott.. 

 Most itt ülök és a félig széttört billentyűzetről karistolok de igazából lehet,hogy feleslegesen. Na mindegy. Azért megtettem amit ígértem, nem hagyom olvasnivaló nélkül a kedves látogatókat. 

Talán a héten sikerül megint elkapni a fonalat. Egy biztos,hogy a szomszédomnak a villanyóráját leszerelem. 22:30-kor üvölteti azt az egy említett franciakrémest.. Ha olvasod,akkor legközelebb ne brunnyogtasd bazzeg!!!!

Üdvözletem

Szólj hozzá!

Címkék: blog telefon élet munka időjárás életkép szőke ideg nagykanizsa sámán ciklon shamen sh4m3n

A bejegyzés trackback címe:

https://sh4m3n.blog.hu/api/trackback/id/tr554079952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása